Warszawa,

Co odczuwamy podczas

żałoby?

Żałoba

Doświadczanie żałoby jest procesem unikalnym dla każdej osoby, który często obejmuje głębokie uczucia smutku, zwątpienia i bezradności. Terapeuta może wspierać osobę w tym bolesnym procesie, pomagając znaleźć indywidualne sposoby na zrozumienie i przetworzenie swojego bólu.

Jakie są najczęstsze objawy?

Przejmujący Smutek

Głębokie i często przytłaczające uczucie smutku, które może utrudniać radzenie sobie z codziennymi obowiązkami

Poczucie Pustki i Bezradności

Strata sensu i celu, co może prowadzić do uczucia izolacji i braku nadziei na przyszłość.

Zmiany w Zachowaniu

Wycofanie się z życia społecznego, brak zainteresowania wcześniej przyjemnymi działaniami lub nadmierna aktywność jako sposób radzenia sobie z bólem.

Fizyczne Objawy Żałoby

Problemy zdrowotne, takie jak utrata apetytu, problemy ze snem czy chroniczne zmęczenie, spowodowane stresem związanym z żałobą.

Trudności w Akceptacji i Znalezieniu Nowej Drogi

Długotrwałe zmagania z akceptacją straty, trudności w odbudowywaniu życia.

Jesteś gotów na zmianę?

Każdy dzień trwania w bólu, lęku lub strachu oddala Cię od szczęśliwego życia. Człowiek nie żyje po to, by cierpieć. Czasami wystarczy krótka rozmowa…

Współpraca z Calm?

Zauważyłeś któryś z objawów u siebie?

Jeżeli dostrzegasz u siebie powyższe objawy warto skonsultować się ze specjalistą. Pamiętaj, że samo-diagnoza może być niebezpieczna i zawodna. Tylko wykwalifikowany specjalista może zaproponować odpowiednie wsparcie.

Zacznijmy już teraz

Zarezerwuj rozmowę wstępną

Anna Maria Grabińska - ZnanyLekarz.pl

Calm to nowoczesny gabinet psychoterapii.

Jak możemy Ci pomóc?